14.03.2017

JUBILEUSZOWY ROK GRUPY MAR-OL

JUBILEUSZOWY ROK GRUPY MAR-OL
20-lecie Chaty Polskiej
25-lecie Grupy MAR-OL

 
Rok 2017 będzie podwójną okazją do świętowania w Grupie MAR-OL. Stanie się tak za sprawą dwóch jubileuszy – 20-lecia Chaty Polskiej – uznanej marki sieci sklepów ogólnospożywczych oraz operatora franczyzowego, a także 25 – lecia  dystrybutora produktów spożywczych MAROL. 
 
Wszystko zaczęło się 20 lat temu

 
Historia Chaty Polskiej zatoczyła piękne koło dwudziestolecia. Ciesząca się dużą popularnością sieć handlowa powstała 1997 roku. Jej początki to działalność w charakterze dynamicznego operatora franczyzowego. Wówczas podstawową ofertą była propozycja dołączenia do sieci franczyzy. Sklep pod szyldem Chata Polska przez kolejne lata aż do dziś stał się jedną z ulubionych marek Polaków. To miejsce, w którym bardzo chętnie – z wielu powodów -  robią zakupy.
Branża handlowa w Polsce stale się rozwija, jest dynamiczna. Chata Polska doskonale znalazła swoje miejsce na mapie ulubionych sklepów klientów w północno-zachodnim obszarze kraju. Wyróżnia się  elastycznością  i szybkością reakcji na potrzeby klientów. Marka jest silną firmą handlową opartą w 100% na polskim kapitale, skupiającą wyłącznie polskich przedsiębiorców. 
 
Trzy żelazne zasady: Blisko. Lokalnie. Naturalnie. 
 
W sklepach pod szyldem Chata Polska klienci doceniają trzy kluczowe założenia: Blisko. Lokalnie. Naturalnie.  
Placówki handlowe są zawsze blisko, po drodze do domu. Wystarczy wejść, a tam w miłej atmosferze i ładnym wnętrzu każdy zrobi potrzebne zakupy. Bliskość oznacza też to, że nasi kupujący są nam znani, przychodzą do naszych sklepów tak często, że  nie są dla nas anonimowi. Uprzejma obsługa zna  często ich imiona i nazwiska. Wygodnie jest robić zakupy po sąsiedzku. Sklepy Chaty Polskiej stawiają na lokalne i regionalne  produkty, wspierając tym samym miejscowych producentów i rolników. To z kolei daje gwarancję zawsze świeżych, urozmaiconych towarów. Doceniają producentów działających w danym regionie, dzięki czemu przybliża to Polakom smaki i kuchnie wielu terenów Polski. Warto kupować polskie produkty ponieważ są nie tylko smaczne i zdrowe, ale też wysokiej jakości. Chata Polska  to silna marka odpowiedzialna społecznie. Wspiera lokalne inicjatywy - stawia na dzieci i młodzież i ich aktywności.
Ekologia to nie tylko moda, to otwartość na produkty przygotowywane w oparciu o naturalne receptury, składniki bez konserwantów czy sztucznych ulepszaczy. Wszystko po to, by klienci znaleźli zdrowe artykuły, dokładnie takie, jakich szukali.
 
Wartości, które tworzą markę
 
Chata Polska  to idee, które ją budują i łączą. Kultura organizacyjna firmy opiera się na trwałych wartościach. Nadrzędne są uczciwość, pasja, angażowanie się, dzielenie się sukcesem, długotrwałe relacje i bezpieczeństwo. Firmę wspierają Ambasadorowie, którzy prowadząc swoje sklepy są najlepszą aprobatą dla kierunku działań marki. Dzięki nim wiemy, że klienci doceniają terminowość i różnorodność dostaw świeżych produktów, bliskie oraz prawdziwie partnerskie relacje z kupującymi. Zasady te doskonale wpisują się w filozofię spółki, budując relacje wewnętrzne oraz kontakty z klientami. A potwierdzeniem są liczby – w ciągu miesiąca sklepy Chaty Polskiej odwiedza średnio 3 000 000 klientów oraz liczne nagrody i wyróżnienia potwierdzające najwyższą jakość sprzedawanych produktów i świadczonych usług.
 
Kierunek - przyszłość
 
Silna pozycja to motywacja do jeszcze większej pracy. Obecnie Chata Polska to ponad 200 sklepów w siedmiu województwach. To dwie marki własnych produktów Kraina Smaków oraz Dobra Nasza. Jubileusz zobowiązuje dom kreślenia planów i ciężkiej pracy nad ich wdrożeniem. Firma rośnie dzięki otwarciom nowych placówek handlowych. Sieć się rozwija, a jej ekspansję wzmacnia rozwój logistyczny i handlowy. Zapoczątkowana 20 lat temu marka dziś kontynuuje zrównoważoną koniunkturę. Bardzo dba o kupujących, chce być z nim w stałym, bliskim kontakcie. Stawia na otwartość i częstą komunikację poprzez liczne akcje informacyjne docierając z najświeższą ofertą w gazetce do domu klienta. 
W roku 2009 Chata Polska przeszła rebranding w zakresie odświeżenia logo. Pojawiła się nowa, charakterystyczna Gospodyni będąca znakiem rozpoznawczym marki.
 
Więcej informacji:
Małgorzata Kolczyńska 
Specjalista ds. marketingu i PR
tel. +48 785 015 551
malgorzata.kolczynska@chatapolska.pl

najnowsze

 obraz

31.01.2024

 obraz

29.06.2023

line